حضور دکتر رضا جعفری و مدیران گروه صنعتی پامین در کارگاه آموزشی تشریفات مدیران

گروه صنعتی پامین
گروه صنعتی پامین

در کارگاه آموزشی «تشریفات مدیران» در اتاق تبریز مطرح شد؛ ارتباطات غیرکلامی موثرتر از ارتباط کلامی است کارگاه آموزشی «تشریفات مدیران» با سخنرانی احمد یحیایی ایله‌ای و با حضور مدیران روابط عمومی بخش خصوصی و دولتی استان، مدیران عامل شرکت‌ها و... در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد. در این دوره آموزشی، موضوعات متنوعی شامل مثلث مدیریت تشریفات، قانون طلایی تشریفات، اصول تشریفات فردی، تشریفات زبان بدن، تشریفات ارتباطات کلامی (سخنوری)، تشریفات مهمانی و میزبانی (خوردن و آشامیدن)، آداب شرکت در مراسم تشریفاتی و تشریفات جلسات و مذاکرات مورد بررسی قرار گرفت. احمد یحیایی ایله‌ای در این دوره بر اهمیت ارتباط کلامی و غیرکلامی و تأثیر آن بر موفقیت‌های شغلی تأکید و اظهار کرد: تشریفات به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت استراتژیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وی افزود: ارتباطات غیرکلامی موثرتر از ارتباط کلامی است و آگاهی از این نکات می‌تواند به بهبود روابط کاری و اجتماعی افراد کمک شایانی کند. یحیایی با بیان اینکه سه مهارت اصلی برای انسان‌ها عبارتند از مهارت ارتباطات، مهارت فرصت‌شناسی و مهارت تصمیم‌گیری ادامه داد: هیچ کس در برقراری ارتباط مشکل ندارد، اما اصل مهم؛ چگونگی برقرار کردن ارتباط مثبت است و این دوره برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کند. در ادامه این نشست دکتررضا جعفری، ریاست گروه صنعتی پامین و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اهمیت رفتار صحیح سازمانی، از آمادگی اتاق تبریز در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این زمینه خبر داد. وی با بیان اینکه آموزش زیربنای توسعه است، تصریح کرد: اتاق بازرگانی تبریز در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در تلاش است تا با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در تمامی زمینه‌ها، برای فعالان اقتصادی استان مسیرسازی کند. در انتهای برنامه، از ساسان نیک‌رفتار خیابانی، مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، به دلیل همراهی و همکاری نزدیک با انجمن روابط عمومی، تجلیل شد و لوح تقدیری با امضای خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، به وی تقدیم گردید. در این کارگاه آموزشی تعدادی از مدیران گروه صنعتی پامین نیز حضور داشتند.

تشریفات,کارگاه آموزشی,رضا جعفری,گروه صنعتی پامین

توضیحات

در کارگاه آموزشی «تشریفات مدیران» در اتاق تبریز مطرح شد؛ ارتباطات غیرکلامی موثرتر از ارتباط کلامی است کارگاه آموزشی «تشریفات مدیران» با سخنرانی احمد یحیایی ایله‌ای و با حضور مدیران روابط عمومی بخش خصوصی و دولتی استان، مدیران عامل شرکت‌ها و... در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد. در این دوره آموزشی، موضوعات متنوعی شامل مثلث مدیریت تشریفات، قانون طلایی تشریفات، اصول تشریفات فردی، تشریفات زبان بدن، تشریفات ارتباطات کلامی (سخنوری)، تشریفات مهمانی و میزبانی (خوردن و آشامیدن)، آداب شرکت در مراسم تشریفاتی و تشریفات جلسات و مذاکرات مورد بررسی قرار گرفت. احمد یحیایی ایله‌ای در این دوره بر اهمیت ارتباط کلامی و غیرکلامی و تأثیر آن بر موفقیت‌های شغلی تأکید و اظهار کرد: تشریفات به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت استراتژیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وی افزود: ارتباطات غیرکلامی موثرتر از ارتباط کلامی است و آگاهی از این نکات می‌تواند به بهبود روابط کاری و اجتماعی افراد کمک شایانی کند. یحیایی با بیان اینکه سه مهارت اصلی برای انسان‌ها عبارتند از مهارت ارتباطات، مهارت فرصت‌شناسی و مهارت تصمیم‌گیری ادامه داد: هیچ کس در برقراری ارتباط مشکل ندارد، اما اصل مهم؛ چگونگی برقرار کردن ارتباط مثبت است و این دوره برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کند. در ادامه این نشست دکتررضا جعفری، ریاست گروه صنعتی پامین و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اهمیت رفتار صحیح سازمانی، از آمادگی اتاق تبریز در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این زمینه خبر داد. وی با بیان اینکه آموزش زیربنای توسعه است، تصریح کرد: اتاق بازرگانی تبریز در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در تلاش است تا با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در تمامی زمینه‌ها، برای فعالان اقتصادی استان مسیرسازی کند. در انتهای برنامه، از ساسان نیک‌رفتار خیابانی، مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، به دلیل همراهی و همکاری نزدیک با انجمن روابط عمومی، تجلیل شد و لوح تقدیری با امضای خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، به وی تقدیم گردید. در این کارگاه آموزشی تعدادی از مدیران گروه صنعتی پامین نیز حضور داشتند.